viernes, 15 de septiembre de 2017

NUGUETS DE POLLASTRE // NUGUETTS DE POLLO

Els nuguets de pollastre són un menjar que als nens i no tant nens els agrada segur, a més a més es rápid i en moltes ocasions ens pot treure d'un problema. La cosa està en que els comprats porten de tot i més i per tant vaig estar mirant per la red a veure que trobava que ens fés el pes, i una mica  d'aquí una mica d'allà he tret la recepta que entusiasma a tots els de casa. A veure què me'n dieu! Ells ja no en volen dels comprats.

Los nuegetts de pollo son una comida que a los niños y no tan niños les gusta seguro, y además es rápido y en muchas ocasiones nos saca de un apuro. La cosa está en que los comprados llevan de todo y más y por tanto estuve mirando por la red a ver que encontraba que me hiciera el peso, y un poco de aquí y un poco de allá he sacado la receta que entusiasma a todos los de casa. A ver que me decís! Ellos ya no quieren de los comprados.



Els ingredients (20/25 uds):
  • 500 gr de pit de pollastre ( pechuga de pollo)
  • 200 gr de formatge tipus philadelphia (queso tipo philadelphia)
  • Sal 
  • Pebre (Pimienta)
  • Pa ratllat (pan rallado)
  • 2 ous (huevos)
  • oli d'oliva verge extra (aceite de oliva virgen extra


La preparació:
Posem en el got de la Thermomix el pollastre net i trocejat, la sal i el pebre, ho triturem 8 segons a velocitat 7.

Afegim el formatge cremós i dues cullerades de pa rallat, ho mesclem uns altres 8 segons a velocitat 7. Aleshores es quan en el meu cas incorporo tota la massa en l'aparell de Tuperware per donar forma als nuguets, i els reservem, si no el tenim fem boletes de la mida que vulguem i les reservem.




En un bol posem els ous i els batem y en un altre bol el pa rallat. Passem cada peça per l'ou i el pa i li donem la forma final que volem (amb talla pastes els hi podriem fer formes divertides).


Finalment els fregim en oli abundant i calent i els escorrem en un plat sobre paper absorvent.

Pon en el vaso de la Thermomix el pollo en trozos ya limpio, la sal y la pimienta y tritura 8 segundos en velocidad 7. Incorpora el queso y las cucharadas de pan rallado y mezcla otros 8 segundos en velocidad 7.
Entonces en mi caso incorporo toda la masa en el aparato de Tuperware para darle forma a los nuguets, y los reservamos, sino lo tienesaz bolitas con esta pasta un poco pegajosa y reserva.

Pon en un bol los huevos y bátelos, y en otro cuenco o plato horno el pan rallado. Pasa cada bolita por huevo y pan rallado y dale la forma final que quieras, a mi me gustan aplastaditos -puedes usar cortadores de galletas para dar forma de animales, casitas, etc-. Frie en abundante aceite caliente y escurre el aceite en un plato cubierto con papel absorbente de cocina.

No hay comentarios:

Publicar un comentario