lunes, 7 de marzo de 2016

LLENTIES AL CURRI // LENTEJAS AL CURRI

Avui us porto una recepta que no és meva, és de la Montse de La Biotigueta. Ella va preparar un pac on podiem trobar la recepta amb els ingredients escencials per poder-lo fer. I us la vull explicar perque el resultat es taaant espectacular en una recepta tant senzilla i tant sana... Animeu-vos a fer-la i ja m'explicareu que us sembla.

Hoy os traigo una receta que no es mía, es de Montse de La Biotigueta. Ella preparó un pac donde podíamos encontrar la receta con los ingredientes esenciales para poderlo hacer. Y os la quiero explicar porque el resultado es taaaaan espectacular en una receta tan sencilla y tan sana... Animaros a hacerla y ya me contrareis que os parece.



Els ingredients (3-4 pax):
  • 500 grs de llenties precuites d'agricultura ecològica (lentejas precocidas)
  • 3 cebes tendres petites (cebolla tierna)
  • Unes quantes fulles de coriandre picat  (cilantro)
  • 1 culleradeta (mida cafe) de cúrcuma (cúrcuma)
  • 1/2 culleradeta (mida cafe) de curri (curri)
La preparació:

Per començar tallem i piquem la ceba i la sofregim, mentrestant agafem un bol, i afegirem el curri, la cúrcuma i una culleradeta d'aigua per fer la salsa i remenem fins que quedi homogeni i ho reservem.

Para empezar cortaremos y picamos la cebolla, la sofreímos, mientras tanto cogemos un bol, y añadiremos el curri, la cúrcuma y una cucharadita de agua para hacer la salsa y lo removemos hasta que quede homogéneo y lo reservamos.

Quan la ceba estigui sofregida, ja ho podem anar afegint tot




No hay comentarios:

Publicar un comentario