miércoles, 9 de septiembre de 2015

IOGUR DE FIGUES // YOGUR DE HIGOS

Avui us poso una altra recepta de iogurts de fruita, en aquest cas li toca a les figues, fruita de temporada que m'encanta!  Com podreu veure, en aquest cas he fet dues versions, com els de sempre amb la melmelada a baix i el iogurt a dalt i l'altra versió tot mesclat. 

Hoy os pongo otra receta de yogures de fruta, en este caso le toca el turno a los higos, fruta de temporada que me encanta! Como podéis ver, en este caso he hecho dos versiones, como los de siempre con la mermelada a bajo y el yogur arriba y la otra versión todo mezclado.

En el segon cas, els iogurs no han quedat tant presos, sinó que el resultat final és més líquid, tot i que de sabor eren bonísims! La melmelada que he utilitzat la vaig comprar a l'agrobotiga de la Cooperativa de Montbrió, es artesana y la fan a Alforja, Melmelada de la Montserrat Rull, porta només figues i sucre.

En el segundo caso, los yogures no han quedado tan cuajados, sino que el resultado final es más líquido, aunque de sabor eran buenísimos! La merlemada que he utilizado la compré en la agrobotiga de la Cooperativa de Montbrió, es artesana y la hacen en Alforja, Melmelada de la Montserrat Rull, sólo lleva higos y azúcar.

Els ingredients:
  • 1 l. de llet semidesnatada (leche semidesnatada)
  • 1 iogurt natural (yogur natural)
  • 2 cullerades soperes de llet en pols (cucharada sopera de leche en polvo)
  • 2 cullerades per iogur de melmelada de figues (cucharadas por yogur de mermelada de higos)
  • 4 cullerades de sucre (cucharadas de azúcar)



La preparació:
En un pot gran (perque hi càpiga tot), hi posem tots els ingredients, la llet, el iogurt, la llet en pols i el sucre. Aleshores ho mesclem tot molt bé fins que quedi tot homogèni.

En un tarro grande (para que quepa todo), le pondremos todos los ingredientes, la leche, el iogurt, la leche en polvo y el azúcar. Entonces lo mezclamos todo mucho hasta que quede homogéneo.

Anem colocant en la meitat dels gots de iogurt, dues cullerades de melmelada figa i per sobre li posem la preparació de la llet que tenim reservada.

Vamos colocando en la mitad de los vasos de yogur, unas cucharadas de mermelada de higos y por encima le añadimos la preparación de la leche que tenemos reservada.

En la resta de la preparació de la llet li afegim 4 o 5 cullerades de melmelada més y ho batem, per que la mermelada s'integri bé, i aleshores anem a omplir els gots en els que no hi haviem posat res.

En el resto de preparación de leche le añadimos 4 o 5 cucharadas de mermelada mas y lo batimos, para que la mermelada se integre bien, y entonces vamos a rellenar los vasos en los que no habíamos puesto nada.

Coloquem els gots a dintre la iogurtera, destapats, i la programem, en el cas de la meva (i quasi totes) hi ha tres programes, 8, 10 i 12h. Jo li poso 8 hores.

Colocamos los vasos de cristal dentro la yogurtera, destapados y la programamos, en el caso de la mía (y casi todas) tiene tres programas, 8, 10 y 12h. Yo le puse 8 horas.

Passades les hores, tapem els pots i els posem a la nevera, on com a mínim han de reposar 4 horetes i ja els tindrem llestos.

Pasadas las horas, tapamos los tarros y los ponemos en la nevera, dónde como mínimo tienen que reposar 4 horitas y ya los tendremos listos.

No hay comentarios:

Publicar un comentario