domingo, 29 de marzo de 2015

IOGURT NATURAL // YOGUR NATURAL

Un dels regals que vaig tenir per el meu aniversari, va ser una iogurtera, em feia molta gràcia tenir-ne una i li vaig demanar a la meva mare si encara conservava la seva. En lloc de la seva, el meu germà me'n va regalar una de nova i en pocs dies li hem tret moooolt de rendiment! 

Uno de los regales que tuve por mi cumpleaños fué una yogurtera, me hacía mucha gracia tener una y le pedí a mi madre si aún conservaba la suya. En lugar de la suya, mi hermano me regaló una nueva y en pocos días le hemos sacado mucho rendimiento!

Avui us ensenyo la recepta bàsica i a poc a poc us aniré posant les que vaig provant de fer, a veure que us semblen.

Hoy os enseño la receta básica y poco a poco os iré poniendo las que voy probando de hacer a ver que os parecen.


Els ingredients:
  • 1 l. de llet sencera (leche entera)
  • 1 iogurt natural (yogur natural)
  • 1 cullerada sopera de llet en pols (cucharada sopera de leche en polvo)
  • Opcionalment si voleu podeu posar-hi sucre (opcionalmente si queréis podéis ponerle azúcar)

La preparació:

En un pot gran (perque hi càpiga tot), hi posem tots els ingredients, la llet, el iogurt, la llet en pols i en el cas de voler-hi sucre, també li posem. Aleshores ho mesclem tot molt bé fins que quedi tot homogèni.

En un tarro grande (para que quepa todo), le pondremos todos los ingredientes, la leche, el iogur, la leche en polvo y en el caso de querer azúcar, también se la pondremos. Entonces lo mezclamos todo mucho hasta que quede homogéneo.

Aleshores repartim la preparació entre els gots de vidre que porta la iogurtera i els posem dintre, destapats, i la programem, en el cas de la meva (i quasi totes) hi ha tres programes, 8, 10 i 12h. Jo li vaig posar 10 hores, i ho vaig fer de nit, d'aquesta manera treballa tota la nit, i quan ha passat el temps ella mateixa es para.

Entonces repartimos la preparación entre los vasos de cristal que van en la yogurtera y los ponemos dentro, destapados y la programamos, en el caso de la mía (y casi todas) tiene tres programas, 8, 10 y 12h. Yo le puse 10 horas y lo hice de noche, de esta manera trabaja toda la noche, y cuando ha pasado el tiempo ella misma se para.

Passades les hores, tapem els pots i els posem a la nevera, on com a mínim han de reposar 4 horetes i ja els tindrem llestos.

Pasadas las horas, tapamos los tarros y los ponemos en la nevera, dónde como mínimo tienen que reposar 4 horitas y ya los tendremos listos.





No hay comentarios:

Publicar un comentario