domingo, 8 de marzo de 2015

CREPS SALADES // CREPS SALADAS

De vegades ens venen de gust coses a mitja tarda quan algú ens en parla, doncs precisament això em va passar fa uns dies, i sumat al meu actual estat, potser estariem parlant d’algun antull? Doncs tot pot ser! Jijiji Feia molts dies que no feiem creps i salades encara més… ni ho recordo! Així que en vam fer una remesa per sopar.

A veces nos apetecen cosas a media tarde cuando alguien nos habla de ello, pues precisamente eso me pasó hace unos días, y sumado a mi actual estado, tal vez estaríamos hablando de antojos? Pues todo puede ser! Jijiji Hacía muchos días que no hacíamos crepps y saladas aún más… ni lo recuerdo! Así que hicimos unas cuantas para cenar.

Els ingredients:
  • 2 ous (huevos)
  • 125g de farina (harina)
  • 250ml de llet (leche)
(en el cas de voler-les fer dolces li posarem 30 grs de sucre // en el caso de querer hacerlas dulces le pondremos 30 grs de azúcar)



La preparació:
Posem tots els ingredients en el got del túrmix fins a obtenir una massa el més homogènia possible. Amb aquesta preparació en tenim aproximadament per 7 crepps.

Ponemos todos los ingredientes en el vaso del túrmix hasta obtener una masa lo mas homogénea posible. Con esta preparación tenemos aproximadamente para 7 crepps.

Aleshores posem la paella per crepps a escalfar i jo de mesura faig servir el cullerot de la sopa fins a la meitat. Passem una mica de mantega per la paella i li posem la preparació, escampant-la bé per què arribi a tot arreu, ens esperem una mica i amb l’ajuda d’algun estri una mica pla li donem la volta.

Entonces ponemos la sartén para crepps a calentar y yo de medida uso el cucharón de la sopa hasta la mitad. Pasamos un poco de mantequilla por la sartén y le añadimos la preparación, esparciéndola bien para que llegue a todas partes, nos esperamos un poco y con la ayuda de algún utensilio un poco llano le damos la vuelta.


Un cop les tenim fetes, ja les podem farcir, en aquest cas les vam fer unes amb formatge, bacon i ous de guatlla, unes altres amb pernil salat i formatge de cabra i amb formatge i xampinyons i amb formatge i pernil dolç. Per tal que el formatge es fongui una mica i es cuinin els ous les passo un minutet pel forn amb el grill.

Una vez hechas, ya las podemos rellenar, en este caso las hicimos unas con queso bacón y huevos de codorniz, otras con jamón y queso de cabra, otras con queso y champiñones y las últimas con queso y jamón en dulce. Para que el queso se funda un poco y se cocinen los huevos, los paso un minutito por el horno con el grill.




No hay comentarios:

Publicar un comentario