martes, 31 de marzo de 2015

CARXOFES AL MICROONES // ALCACHOFAS AL MICROONDAS

Teniem unes carxofetes d'Hort a la Porta a la nevera i no teniem acompanyament per al sopar, a mi no em diuen gran cosa, però al Sergi li encanten així que les vaig preparar de manera rapidíssima i sana al microones.

Teníamos unas alcachofas de Hort a la Porta en la nevera y no teníamos acompañamiento para la cera, a mi no me dicen mucho, pero a Sergi le encantan, así que las preparé de manera rapidissima y sana en el microondas.

Els ingredients:
  • carxofes (alcachofas)
  • sal (sal)
  • pebre (pimienta)
  • aigua (agua)

La preparació:

Tallem el tronc inferior de la carxofa i escapcem una mica la part superior, també els traiem les primeres fulles més verdes, deixant a la vista les tendres.

Cortamos el tronco inferior de la alcachofa y cortamos un poco la parte superior, también sacamos las primeras hojas mas verdes, dejando a la vista las más tiernas.

Aleshores els hi donem uns cops per la part superior, per tal que s'obrin una mica del centre i així li podem introduïr una mica de sal i pebre segons el nostre gust. Si li voleu posar algún ingredient més ara és el moment.

Entoncces les damos unos golpes por la parte superior, para que se abran un poco del centro y así le podemos introducir un poco de sal y de pimienta, según nuestro gusto. Si le queremos poner algún ingrediente más ahora es el momento.

Les coloquem en un plat i en el fons del mateix li posarem una miqueta d'aigua. Ho posem al microones durant 5 minuts i ja les tenim llestes per acompanyar qualsevol cosa.

Las colocamos en un plato y en el fondo del mismo le pondremos un poco de agua. Lo colocamos en el microondas durante 5 minutos y ya las tenemos listas para acompañar cualquier cosa.



No hay comentarios:

Publicar un comentario