miércoles, 11 de febrero de 2015

PASTA FRESCA

Avui, després de molt de temps he tornat a fer pasta fresca jo a casa, feia unes setmanes que en tenia ganes així que, com que avui estava motivada, he fet tallarines.

Hoy, después de mucho tiempo, he vuelto a hacer pasta fresca yo en casa, hacía unas semanas que tenía ganas así que, puesto que estaba motivada, he hecho tallarines.

Els ingredients per comensal:
  • 100g de farina (harina)
  • 1 ou (huevo)

La preparació:

Posem la farina en un bol formant un volcà, i en el centre i anem posant els ous, tants com persones hagin de menjar pasta. Aleshores anem amassant a poc a poc per tal d'integrar bé els dos ingredients i anem treballant la massa fins que aconseguim que aquesta sigui el més homogènia possible.

Ponemos la harina en un bol formando un volcán, y en el centro vamos poniendo los huevos, tantos como personas tengan que comer pasta. Entonces vamos amasando poco a poco para integrar bien los dos ingredientes y vamos trabajando la masa hasta que consigamos que esta sea lo mas homogénea posible.


Aleshores enfarinem la superficie de treball i anem agafant porcions de la massa i les passem per la màquina per tal de fer làmines del gruix que preferim, (aquestes les he fet del 6). I les anem estenent sobre la superficie de treball.

Entonces enharinamos la superficie de trabajo y vamos cogiendo porciones de la masa y las pasamos por la maquina para hacer las láminas del grosor que prefiramos, (estas son del 6). Y las vamos extendiendo encima de la superficie de trabajo.


Un cop tenim tota la massa en làmines, les anem passant per la part de fer els tallarines i així ens queden preparats. Els anem estenent, utilitzo culleres de fusta que aguanto a la porta del forn com podeu comprovar, jijij... I ja els tenim llestos per a bullir-los (o congelar-los) i preparar la salsa amb que els acompanyarem.

Una vez tengamos toda la masa en láminas, las vamos pasando por la parte de hacer los tallarines y así nos quedan preparados. Los vamos extendiendo, utilizo cucharas de madera que aguanto en la puerta del horno como podréis comprobar, jijij... Y ya los tenemos listos para hervir (o congelar) y preparar la salsa con la que los acompañaremos.




No hay comentarios:

Publicar un comentario