viernes, 7 de noviembre de 2014

TIRAMISSÚ // TIRAMISU

Fa un temps que estic en un grup de facebook que es diu Què cuinem avui? És un grup genial, simplement ens ensenyem fotos de receptes, idees, trucs,... és dels pocs grups que no te un pilot de normes i que sóm més de 5000 persones i no hi ha mal rollo!! Tot al contrari, hi ha molt bon ambient, tothom ensenya el que fa, tant a diari com en dies especials... Així doncs la Tere Poquet, va penjar la recepta del tiramissú amb fotos i pas per pas, no em vaig poder resistir a provar-la i aquí la teniu!

Hace un tiempo que estoy en un grupo de facebook que se llama Què cuinem avui? Es un grupo genial, simplemente nos enseñamos fotos de recetas, ideas, trucos, ... es de los pocos grupos que no tiene un montón de normas y que somos mas de 5000 personas y no ha mal rollo!! Al contrario, hay muy buen ambiente, todos enseñamos lo que hace, tanto a diario como en dias especiales... Así pues, Tere Poquet, colgó la receta del tiramissú con fotos y paso a paso, y no me pude resistir a probarla y aquí la tenéis!

Els ingredients:
  • melindros (bizcochitos) melindros (bizcochitos)
  • cafè (cafè)
  • 500grs de mascarpone (mascarpone)
  • 5 ous (huevos)
  • 8 cullerades de sucre (azúcar)
  • cacao en pols (cacao en polvo)


La preparació:

Separem les clares dels rovells, i per separat muntem les clares a punt de neu i per altra banda mesclem els rovells amb la sucre.

Separamos las claras de las yemas, y por separado montamos las claras a punto de nieve y por otra parte mezclamos las yemas con el azúcar.

A poc a poc i amb compte, mesclem les clares amb la preparació dels rovells i la sucre ho anem remenant amb molt de compte, per tal que no baixin les clares. En aquest moment li afegirem el mascarpone i ho remenem fins que s'integri.

Poquito a poco  con cuidado, mezclamos las claras con la preparación de las yemas y el azúcar y lo vamos removiendo con mucho cuidado, para que no bajen las claras. En este momento le añadiremos el mascarpone y lo removemos hasta que se integre.

Aleshores en una platara posarem una capa de melindros i amb l'ajuda d'un pinzell, els untarem ben bé de cafè (de manera generosa), per tal que en tingui el gust. Després hi aboquem la meitat de la crema i l'escampem uniformement, per sobre li espolvorejem cacao. I procedirem a fer una altra capa igual.

Entones en una bandeja pondremos una capa de melindros o bizcochitos y con la ayuda de un pincel, los untamos bien de café (de forma generosa), para que cojan gusto. Luego verteremos la mitad de la crema y la esparcimos uniformemente, por encima le espolvoreamos una capa de cacao. Y procediremos a hacer otra capa igual.

Un cop fet ho posarem a la nevera perque cualli tot. Lo ideal es fer-ho el dia abans perque resposi unes quantes hores en fred.

Una vez hecho, lo pondremos en la venera para que cuaje. Lo ideal es hacerlo el día antes para que repose unas cuantas horas en frío.

No hay comentarios:

Publicar un comentario