domingo, 7 de septiembre de 2014

SARDINES ARREBOSSADES // SARDINAS REBOZADAS

Fa uns dies amb el grup d’amics vam fer sopar d’homes i sopar de dones, nosaltres ens en vam anar a un xiringuito de la platja, però ells es van quedar a casa i van menjar musclos, sardines i baldanes d’arròs que el Ruben havia pujat de Sant Carles de la Ràpita (no s’están de res… jijiji). Conclusió: com que són una mica exagerats va sobrar de tot i el Sergi es va endur un grapat de sardines.

Hace unos días con el grupo de amigos hicimos una cena de hombres y cena de mujeres, nosotras nos fuimos a un chiringuito de la playa, pero ellos se quedaron en casa y comieron mejillones, sardinas y baldanas de arroz que Rubén había subido de Sant Carles de la Ràpita (no se estan de nada… jijiji). Conclusión: puesto que son un poco exagerados sobró de todo y Sergi se llevó un puñado de sardinas.

La meva intenció era que en mengéssim els tres així que em vaig entrete
nir per fer-les arrebossadetes.

Mi intentción era que comieramos los tres, así que me entretuve en hacerlas rebozadas

Els ingredients: 
  • Sardines fresques (sardinas frescas) 
  • Ou (huevo) 
  • Farina (harina) 
  • Oli d’oliva (aceite de oliva) 

La preparació:

Netejem les sardines, traient-los-hi el cap i l’espina i les passem pel raig d’aigua, i les posem planes, un cop les tenim totes, les passem per ou i després per farina.

Limpiamos las sardinas, sacándoles la cabeza y la espina, las pasamos por el chorro del agua, y las colocamos planitas. Cuando las tenemos todas, las pasamos por huevo y luego por harina.



Mentres possem un raig generós d’oli d’oliva en una paella i anem posant les sardines enfarinades amb molt de compte. Es couen rápidament i quan vegem que están rosses ja les tenim llestes per menjar així que les posem a sobre d’un paper absorbent per recollir l’excés d’oli i cap a la taula.

Mientras ponemos un chorro generoso de aceite de oliva en una sartén y vamos poniendo las sardinas enharinadas con mucho cuidado. Se fríen rápidamente y cuando veamos que están doradas ya las tenemos listas para comer, así que las ponemos sobre un papel absorbente para recoger el exceso de aceite y a la mesa.




No hay comentarios:

Publicar un comentario