domingo, 21 de septiembre de 2014

RUTA DEL PINTXO FORADAT (PART II)

Us recordeu que fa uns dies us vaig ensenyar unes quantes tapes de la Ruta de pintxos de Montbrió? doncs avui us porto la resta. A veure què us semblen!! Ahh!! i recordeu que avui és l'ultim dia!! així que encara us queden unes hores per fer la ruta.

Os acordáis que hace unos días os enseñé unas cuantas tapas de la Ruta de pinchos de Montbrió? pues hoy os traigo el resto. A ver que os parecen!!  Ahh!! Y recordad que hoy es el último día!! así que todavía os quedan unas horas para hacer la ruta.



6. La Vaqueria: Vitel Thone (ho vaig menjar sense saber que era, però el resultat es boníssim, és una llesca de pa i a sobre vedella cuita freda tallada molt fineta amb una salsa amb una combinació de tonyina rovell d'ou, anxoves i maionesa, i per sobre de tot ceba i pastanaga macerada // lo probé sin saberque era pero el resultado es buenisimo, es una rebanada de pan y por encima una ternera cocida fría cortada muy finita y con una salsa que es una combinacion de atún, yema de huevo, anchoas y maionesa, y por encima cebolla y zanahoria macerada)



7. El Cobert. Pintxo de truita de sanfaina amb botifarra negra (tortilla de pisto con butifarra negra). Aquest és un pintxo amb molt color com podreu comprovar i molt molt gustós, a mi la butifarra no m'agrada i realment la sanfaina tampoc però en truita estava boníssima!! La butifarra, se la va menjar la peque que li encanta! Este es un pincho con mucho color como podreis comprobar y muy muy gustoso, a mi la butifarra no me gusta y realmente el pisto tampoco, pero en tortilla estaba buenísima!! La butifarra, se la comió la peque que le encanta!



8. Llaveria. Pizza. Una bona porció de pizza que ens ha servit per esmorzar, calenteta, molt bona, però per al meu gust, la base que es tipus pasta de full jo m'hagues estimat més que fós base de massa com la que fan per la coca de recapte. Una buena porción de pizza que nos ha servido para desayunar, calentita, muy buena, pero para mi gusto, la base que es de tipo hojaldre, yo hubiera preferido que fuera de base de masa como la que hacen para la coca de recapte.





9. Art i Pa. Torrada amb formatge, melmelada i anxova (tostada con queso, mermelada y anchoa). Jo no sóc gens amant de les anxoves, però reconeixo que en aquest pintxo és imprescindible! el contrast del dolç de la melmelada, la mora i el salat de la anxova és molt bo i tot això sobre un llit més que generós de formatge cremós, fan que el conjunt sigui molt gustós. Yo no soy nada amante de las anchoas, pero reconozco que en este pincho es imprescindible! el contraste del dulce de la mermelada, la mora y el salado de la anchoa es muy bueno y todo esto sobre una cama más que generosa de queso cremoso, hacen que el conjunto sea muy gustoso. 



10. El Corcó. Miniespardenya (miniespardeña). Una miniespardenya amb tots els ingredients perfectament proporcionats, el pa torradet i calent li dona un toc molt especial. Una miniespardeña con todos los ingredientes perfectamente proporcionados, el pan tostadito y caliente le da un toque muy especial.




11. Hotel Termes Montbrió -Cafeteria Goya- Pintxo de salmó, formatge, anxova i maduixa (pincho de salmón, queso, anchoa y fresa). Aquest és l'únic que no he provat personalment, així que no us en puc donar opinió, la foto és de la Montse Buqueras, molts gràcies! Este es el único que no he probado personalmente, así que no os puedo dar opinión, la foto es de Montse Buqueras, muchas gracias!




No hay comentarios:

Publicar un comentario