miércoles, 30 de julio de 2014

FLAM DE CAFE // FLAN DE CAFE

Feia dies que tenia moltes ganes de fer flams, a mi m'agraden molt pero a casa no agraden a ningu més... I fer-lo de cafè... Doncs fa un parell de setmanes organitzava una reunió tupperware a casa i vaig pensar que era la ocasió ideal (en aquestes reunions demostracions sempre fem berenar).

Hacía días que tenía muchas ganas de hacer flanes, a mi me gustan mucho pero en casa no gustam a nadie mas .... Y los quería hacer de cafe... Pues hace un par de semabas organizaba una reunión tupperware en casa y pensé que era la ocasión ideal (en estas reuniones demostraciones siempre hacemos merienda).

Tenia una recepta de feia molt de temps que m'havia passat una coneguda i basant-me en ella vaig fer la meva, el resultat he de dir que va ser molt bo!

Tenía una receta de hacía mucho tiempo que me había pasado una conocida y basándome en ella hice la mía, el resultado tengo que decir que fue muy bueno! 

Els ingredients:
  • 1 got i mig de cafè amb sucre (1 vaso y medio de café con azúcar)
  • 400ml de nata per montar (nata para montar)
  • 1 sobre (de 10-12) de flam amb sucre  (flan con azúcar)
  • Caramel líquid (caramelo líquido)



La preparació:

Posem en un cassó el cafè amb sucre (en guardem una mica), quan bulli s'hi afegeix la nata i es remou fins que bull. A continuació es dissol el sobre de flam en la mica de cafe que hem guardat i s'afegeix a la mescla fins que torna a bullir i ja el tenim llest. 

Ponemos en un cazo el café con azúcar (guardamos un poco), cuando hierva le añadimos la nata y se remueve hasta que hierva. A continuación se disuelve el sobre de flan en el cafe que hemos guardado y lo añadimos a la mezcla hasta que vuelva a hervir y ya lo tenemos listo.

Aleshores agafem les cassoletes on posarem el flam i en el cul hi posem una mica de caramel líquid en cadascun i hi posem el flam. Ho deixem refredar  i quan estigui fred ho podem posar a la nevera i llest, al cap d'unes horetes ha ens els podrem menjar!

Entonces cogemos los cacitos donde pondremos el flan y en el culo le ponemos un poco de caramelo líquido en cada una y le añadimos el flan. Lo dejamos enfriar y cuando este frío lo podemos poner en la nevera y listo, al cabo de unas horas ya nos los podremos comer!




No hay comentarios:

Publicar un comentario