lunes, 2 de junio de 2014

RAP A LA MENIERE // RAPE A LA MENIERE

Feia temps que volia provar receptes noves per mi de peix, i al final m'he entretringut a buscar-ne algunes i començar a posar-les en práctica, com és el cas de la recepta que us vull ensenyar avui. És molt fàcil de fer i ràpida i el resultat final espectacular, potser us diria que si no us agraden els gustos àcids doncs no serà del vostre gust, la meva filla feia carotes... jijiji....

Hacía tiempo que quería probar recetas nuevas para mide pescado, y al final me he entretenido a buscar algunas y empezar a ponerlas en práctica, como es el caso de la receta que os quiero enseñar hoy. Es muy fácil de hacer y rápida y el resultado final espectacular,tal vez os diría que si no os gustan los gustos ácidos pues no os gustará demasiado, mi hija hacía caras raras... jajaja....

Els ingredients:

  • 4 cues de rap netes (colas de Rape limpias)
  • 50 gr. de mantega (mantequilla)
  • Oli d'oliva (Aceite de Oliva)
  • 1 llimona (limón)
  • 200 gr. d'arròs (arroz)



La preparació:
En una cassola posem els 50grs. de mantega i les cues de rap per daurar-les, i quan estiguin dauradetes per fora hi afegim oli d'oliva perque no es cremi la mantega. Mentres exprimim una llimona petita i li afegim el suc a la cassola. Ho deixem coure a foc baix mig fins que les cues de rap estiguin llestes.

En una cazuela poner los 50 gr. de mantequilla y las Colas de Rape para dorarlas, y cuando estén doradas por fuera añadir Aceite de Oliva para que no se queme la mantequilla. Mientras exprimimos un limón pequeño y añadir el zumo a la cazuela. Lo dejamos cocer a fuego bajo-medio hasta que las Colas de Rape estén listas.

Opcionalment per acompanyar el plat preparem arròs blanc i en emplatar-ho tot servim el rap amb un muntet d'arròs al costat, sobre el qual hi tirarem una mica de l'oli del suquet.

Opcionalmente para acompañar el plato, preparamos arroz blanco y al emplatarlo todo, servimos el rape con un montoncito de arroz al lado, sobre el cual pondremos un poco del aceite del jugo.

No hay comentarios:

Publicar un comentario