miércoles, 25 de junio de 2014

LLUÇ ALLIOLI AL FORN // MERLUZA ALLIOLI AL HORNO

Continuant amb la recerca de noves receptes de peix, vaig trobar la recepta que us ensenyo avui, está penjada en un blog que només hi ha un parell d'entrades, des de fa molt de temps, i m'ha critat l'atenció així que amb uns filets de lluç que tenia l'hem provat.

Siguiendo con la búsqueda de nuevas recetas de pescado, encontré la que hoy os enseño, está colgada en un blog en el cual solo hay un par de entradas, desde hace mucho tiempo, y me ha llamado la atención, así que con unos filetes de merluza que tenía la hemos probado.


Els ingredients:
  • 2 patates (Patatas)
  • 1 ceba (Cebolla)
  • 3 lloms de lluç (Lomos de merluza)
  • Salsa allioli (alioli)
  • Sal (sal)
  • Oli (Aceite)
  • Julivert (Perejil)


La preparació:

Es coloca en la safata del forn una base de patates tallades en rodanxes, amb un bon raig d'oli per sobre, sobre les patates hi posem la ceba una mica poxadeta i ho enfornem a 200º durant 20 minuts.

Se coloca en la bandeja del horno una base de patatas cortadas en rodajas, con un chorreón de aceite por encima. Sobre estas se coloca la cebolla ya pochada y se introduce el en horno a 200º durante 20 minutos.

Es treu la safata i sobre el llit de patates hi posem els lloms de lluç. Untem per sobre una bona quantitat de salsa allioli i li posem julivert per sobre, ho tornem a enfornar a 200º durant 10 minuts i voilà, llest per emplatar.

Se saca la bandeja y se coloca sobre el lecho de patatas los lomos de merluza. Se le unta por encima una buena cantidad de salsa alioli y se le echa perejil. se vuelve a meter en el horno a 200º durante 10 minutos y voilà, listo para emplatar.


La textura final de com queda l'allioli al forn m'encanta i el lluç queda molt bo, si el proveu ja em direu que tal!

La textura final de como queda el alioli al horno me encanta y la merluza queda muy buena, si la prováis ya me diréis que tal!

No hay comentarios:

Publicar un comentario