lunes, 26 de mayo de 2014

LLIBRETS DE LLOM / LIBRITOS DE LOMO

Això si que en feia de temps que no ho feia!! Suposo que el fet de tenir a la peque em porta a cuinar coses que li puguin agradar per variar una mica.

Esto si que hacía tiempo que no lo hacía!! Supongo que el hecho de tener a la peque me lleva a hacer cosas que le puedan gustar para variar un poco.

Els ingredients:

  • 6 llibrets de llom finets (libritos de lomo)
  • 3 formatgets santé (quesitos santé)
  • 1 ou (huevo)
  • pa rallat (pan rayado)
  • sal i oli (sal y aceite)



La preparació:
Tallem els formatgets per la meitat i en coloquem mig a l'interior de cada llibret, el tanquem i l'apretem una mica per tal que el formatget quedi ben repartit. Després passem els llibrets per l'ou, que haurem debatut i salat, i finalment pel pa rallat cobrint-lo ben bé.

Cortamos los quesitos por la mitad y ponemos medio en el interior de cada librito, los cerramos y los apretamos un poco para que el queso quede bien repartido. Después pasamos los libritos por el huevo, que habremos batido y salado, y finalmente por el pan rayado cubriéndolo bien.

Posem una paella al foc amb un dit d'oli (també es poden fer al forn), pero en aquesta ocasió van ser a la paella) i el posem a escalfar. Un cop esta calentet anem posant els llibrets; es fan força ràpid, els traiem quan estan dauradets pels dos costats. Al treure'ls de la paella els posem a sobre d'un parell de papers absorbents perque aquests agafin l'excedent d'oli.

Ponemos una sartén al fuego con un dedo de aceite (también se pueden hacer al horno), pero en esta ocasión fueron a la sartén) y lo ponemos a calentar. Una vez calentito vamos poniendo los libritos; se hacen bastante rápido, los sacamos cuando estén doraditos por los dos lados. Al sacarlos de la sartén los dejamos encima de un par de papeles absorventes para que cojan el excedente de aceite.

No hay comentarios:

Publicar un comentario