miércoles, 20 de noviembre de 2013

AGRAÏMENTS

Bon dia!! Avui us faré un post una mica diferent, vull agraïr les visites que feu al blog, que ja estic al llindar de les 4000, però el que més agraeixo són els comentaris, que tot i que aquí son escassos, al meu facebook particular en trobo més, però el que em fa més gràcia de tot són els comentaris que em feu directament!!  A mi cuinar m'agrada i a mesura que passa el temps encara m'agrada més, però sense vosaltres que esteu a l'altre costat aquest blog tindria poc sentit!

Com els comentaris encoratjadors que em fa la Rosa pel carrer, o bé quan la Sílvia i el Gerard van voler provar la cassoleta de llom a la cassola, també quan em vaig trobar a l'Antonio i em va dir que havia fet la lassanya de verdures i que a casa seva els havia encantat; el watts de la Susanna ensenyant-me com sa mare havia fet el llom per sopar el divendres (gracies Olimpia!!), i la Carme, que a casa els sogres van menjar la lassanya de bolets!! Quina ilusió em fa saber que les meves receptes us agraden i més encara que les féu i que les disfruteu!!

Si voleu fer-me suggeriments els accepto encantada, ja sigui de modificacions en les meves receptes o si voleu que en faci alguna en concret, si trobeu a faltar alguna recepta que us faria gracia que fés.


No hay comentarios:

Publicar un comentario