martes, 3 de septiembre de 2013

BEN TORNATS!!

L'estiu està esgotant els últims dies, tot i que encara ens queda bon temps per unes setmanes, ja estic tornant a la rutina de l'últim any, i estic començant a preparar noves receptes per ensenyar-vos: pollastre amb salsa, orades amb cloïses, pollastre amb bolets a l'all, ous a la cassola  amb sobrasada i pebrots, palmeretes de sucre per postres, macarrons a la bolonyesa, arros mil delicies casolà.... mmmmm.... a veure per on començaré!! jijiji....



Doncs això que aviat rebre noticies meves als que m'aneu seguin per aquí directament al blog o bé a través de les meves comparticions al facebook!

Mentrestant us podeu entretenir donant un cop d'ull a les nines fofutxes (entre d'altres coses) que fem a Punts de Colors (www.facebook.com/PuntsDeColors) i evidentment si voleu fer un detallet o un regalet personalitzat no dubteu en comentar-nos-ho!

No hay comentarios:

Publicar un comentario