domingo, 7 de abril de 2013

SEPIA A LA PLANXA // SEPIA A LA PLANCHA

Avui,  i després d'un cap de setmana per La Ràpita, us presento un plataret molt simple i moooolt bo. Accepto suggeriments per modificació o que m'expliqueu com el feu vosaltres en l'apartat dels comentaris! Així podem enriquir el nostre receptari particular.

Hoy, después de un fin de semana por La Ràpita, os presento un patito muy simple y muuuuuuy bueno. Acepto suggerencias para modificación o que me expliquéis como lo hacéis vosotros en el apartado de los comentarios! Así podemos enriquecer nuestro recetario particular.

Els ingredients (2pers.):
  • Una sèpia gran o bé dues de petites (una sépia grande o dos pequeñas)
  • Dos alls (dos ajos)
  • Una mica de julivert (un poco de perejil)
  • Oli d'oliva (aceite de oliva)

La preparació:

En primer lloc el que faig es tallar la sèpia a bocins, jo les compro ja netes, aleshores la passo per sota el raig de l'aixeta i una mica escorreguda la poso en una cassoleta, si ha quedat molt escorreguda li poso una  miqueta d'aigua (pero molt poca eh?, el cul d'un got i llestos), i que es vagi fent amb una mica de sal i oli.

En primer lugar lo que hago es cortar la sepia a trocitos, yo las compro limpias, entonces las paso por el chorro de agua y un poco escurrida y lo incorporo en una cazuela, si ha quedado muy escurrida le añadimos un poco de agua (pero poca eh?, el culo del vaso y listos), y que se vaya cociendo con un poco de sal y aceite.

Mentrestant pico els alls i el julivert ben petits i els poso en un bol juntament amb unes cullerades d'oli d'oliva i ho remeno ben bé. 

Mientras picamos los ajos y el perejil bien pequeños y los ponemos en un bol junto con unas cucharadas de aceite de oliva y lo mezclamos bien.

Quan la sépia esta quasi cuita, ha deixat anar tot el líquid que deixa i aquest mateix ha marxat, és en aquest moment que hi tiro la preparació de l'all i el julivert, li faig unes quantes voltes i ho trec, així evitem que es cremi l'all i queda tot en el seu punt.

Cuando la sepia está casi cocida, ha soltado todo el líquido y ya se ha evaporado, es en este momento cuando le añadimos la preparación de ajo y perejil, le damos unas cuantas vueltas y lo sacamos, así evitamos que se queme el ajo y todo queda en su punto.

BON PROFIT!!


No hay comentarios:

Publicar un comentario