jueves, 21 de marzo de 2013

LLOM A LA CASSOLA / LOMO A LA CAZUELA

Avui, una cassoleta de llom, estil fricandó, a veure si us agrada aquesta recepta.

Hoy, una cazuelita de lomo, estil fricandó, a ver si os gusta esta receta.

Els indredients (4 pers.):
  • 12 llom filetejat a talls finets  (lomo fileteado fino)
  • 2 cebes (cebollas)
  • 2 tomàquets (tomates)
  • 2 o 3 pastanagues (zanahorias)
  • 200 grs. xampinyons (champiñones)
  • farina (harina)
  • caldo (caldo)
  • canyella (canela)
  • sal, pebre (sal y pimienta)

La preparació:
En primer lloc salpebrem els talls de llom i els passem per la farina, seguidament els fregim en oli abundant fins que es comencen a daurar, aleshores els traiem i els reservem. Colem l'oli i en el mateix hi fem un sofregit amb la ceba tallada petita i amb els tomàquets rallats, el sofregit el fem a foc lent i amb temps. Quan vegem que està preparat hi posem el llom i ho cobrim amb el caldo, hi ho deixem al foc que faci xup xup.

En primer lugar salpimentamos el lomo y los pasamos por la harina, seguidamente los freímos en aceite abundante hasta que se empiecen a dorar, entonces  los sacamos y reservamos. Colamos el aceite y en el mismo hacemos un sofrito con la cebolla cortada pequeñita y con los tomates rallados, el sofrito lo hacemos a fuego lento y con tiempo. Cuando veamos que esta preparado le ponemos el lomo y lo cubrimos con el caldo, y lo dejamos en el fuego para que haga chup chup.

Mentres netejem i filetejem els xampinyons i pelem i tallem a lamines la pastanaga, quan ho tinguem llest ho afegirem a la cassola juntament amb un polsim de canyella en pols. Ho deixem fent xup xup al foc ben baixet fins que la carn estigui tendra que casi que es desfaci. 

Mientras limpiamos y fileteamos los champiñones y pelamos y cortamos a láminas la zanahoria, cuando lo tengamos listo, lo añadiremos a la cazuela junto con un poco de canela en polvo. Lo dejamos haciendo chup chup en el fuego bajito hasta que la carne este tierna que casi se deshaga.

Finalment tenim dues opcions, o bé deixar-ho tot tal com està o bé agafar el suc (sense els xampinyons) i triturar-ho tot per fer una salseta espessa, això ho deixo al gust del consumidor.

Finalmente tenemos dos opciones, o bien dejarlo todo tal y como está o bien coger el jugo (sin los champiñones) i triturarlo todo para hacer una salsita espesa, esto lo dejo al gusto del consumidor.



BON PROFIT!!!!

BUEN PROVECHO!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario