martes, 12 de marzo de 2013

FAJITES DE POLLASTRE / FAJITAS DE POLLO

Aquesta recepta, és una de les que m'agrada fer sobint perque és una altra manera que tinc de menjar pollastre i verduretes amb poc oli, a veure que us sembla a vosaltres....

Esta receta, es una de las que me gusta hacer a menudo porque es otra manera que tengo de comer pollo y verduritas con poco aceite, a ver que os parece a vosotros....

En un dels sopars que fem DE DISSABTES, a casa de l'Ariadna i el Tonio ens en van fer un dia per tots, però a més  a més de pollastre, van posar en bols per separat a la taula llom tallat a tires i bistecs de vedella també tallada, així que els podies fer les fajites mixtes, cadascú tenía l'opció de farcir-lo com volia.

En unas de las cenas que hacemos DE SÁBADOS, en casa de Ariadna y Tonio, nos las hicieron un día para todos, pero a demás de pollo, pusieron en boles por separado en la mesa, lomo cortado en tiras y bistecs de ternera también cortados, así que podías hacerte las fajitas mixtas, teníamos la opción de rellenarlas como quería.

Els ingredients:
- Tortites mexicanes (tortitas mejicanas)
- Pit de pollastre filetejat i tallat a tires (pechuga de pollo fileteada y a tiras)
- 1 ceba (cebolla)
- 1 pebrot verd (italià) (pimiento italiano)
- 1 pebrot vermell  (pimiento rojo)
- tomàquet natural triturat (tomate natural triturado)

La preparació:
Com que a les tortites no cal que els fem res (calentar-les al micro com a molt), el que hem de fer és preparar el farcit. En primer lloc fregim amb molt poquet oli les tires de pollastre, quan aquestes estiguin fetes les retirem i reservem, seguidament amb l'oli que queda fem la ceba, que previament haurem tallat en juliana, un cop estigui transparent, melosa, la retirem i la posem en el mateix bol que el pollastre. El seguent pas és fer els pebrots, tant el verd com el vermell a tires molt finetes, així que quan aquests ja estiguin fets també els retirarem i els ajuntarem al bol. Aleshores amb el foc ben baixet ho posem tot una altra vegada, i hi afegim unes cullerades de tomàquet natural triturat fins que aquest estigui fet, i al final ho rectifiquem de sal.

Puesto que en las tortitas no hace falta hacer nada (sólo calentarlas en el microondas), lo que tenemos que hacer es preparar el relleno. En primer lugar freímos con poco aceite las tiras de pollo, cuando estén hechas las retiramos y reservamos, seguidamente con el aceite que queda freímos la cebolla, que previamente hemos cortado en juliana, una vez transparente, y melosa, la retiramos y la ponemos en el mismo bol que el pollo. El siguiente paso es hacer los pimientos, tanto el verde como el rojo a tiras muy finas, así que cuando estos ya están hechos también los retiramos y los juntamos en el bol con lo demás (pollo y cebolla), y lo mezclamos. Entonces a fuego lento, lo ponemos todo junto otra vez junto con unas cucharadas de tomate natural triturado para que se amalgame todo, hasta que esté hecho, al final lo rectificamos de sal.


Jo ho serveixo en un bol i les tortites a part, així cadascú es serveix la quantitat de farcit que vulguem.

La quantitat dels ingredients depen molt de la quantitat de persones que haguem de menjar-ne.

BON PROFIT!!




No hay comentarios:

Publicar un comentario