sábado, 12 de enero de 2013

LLOM AL IOGURT / LOMO AL YOGUR


Avui us presento aquesta recepta que solíem fer a casa per sopar quan era petita, fa poc em va venir al cap, li vaig preguntar a ma mare per ella , així que la vaig fer i aquí la tenim.

Hoy os presento esta receta que solíamos hacer en casa para cenar cuando era pequeña, hace poco me vino a la cabeza y le pregunté a mi madre por ella, así que la hice y aquí la tenemos.



Els ingredients (per 2 persones):
- 6 talls de llom de porc (trozos de lomo)
- 1 ceba (cebolla)
- 1 pastilla de caldo de pollastre (pastilla de caldo de pollo)
- 1 iogurt natural (yogur natural)
- sal i pebre (sal y pimienta)

La preparació:
En primer lloc salpebrem el llom de porc i el passem per la planxa, quan ja estigui fet el reservem. Mentres tallem la ceba i la daurem lentament en una paella prou ample, quan estigui melosa i transparent li afegim el iogurt i seguidament la pastilla de caldo a bocinets. Quan la salsa ja estigui lligada hi afegim el llom i li donem una última cocció. Finalment a emplatar-ho i servir!!


En primer lugar salpimentamos el lomo de cerdo y lo pasamos por la plancha, cuando ya este hecho lo reservamos. Mientras cortamos la cebolla y la doramos lentamente en una sarten amplia, cuando este melosa y transparente le añadimos el yogur y seguidamente la pastilla de caldo a trocitos. Cuando la salsa ya este ligada, añadimos el lomo y le damos una última cocción. Finalmente lo emplatamos y servimos!!

Bon profit!!

Que aproveche!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario